Alle afbeeldingen: Kay Jewelers & Le Vian
De gevierde juwelier en de iconische chocolatier, bekend om zijn Belgische lekkernijen in luxe gouden ballotins, zijn een meerjarige samenwerking aangegaan die exclusief bij Kay Jewelers in première gaat. En het ziet er allemaal leuk uit.
Aangezien de chocoladediamanten van Le Vian één van de meest herkenbare merkkenmerken zijn, lijkt een samenwerking met een chocoladefabrikant meer dan welkom.
Le Vian’s relatie met Godiva gaat minstens drie jaar terug, volgens het merk; in vele opzichten is de grote onthulling perfect getimed, aangezien Valentijnsdag slechts enkele weken verwijderd is.
Het is een feestdag die meestal aanleiding geeft tot het verschijnen van snoep en juwelen, waardoor elk van de drie hangers een geschenk is dat heerlijk is op meerdere niveaus.
De eerste samenwerking bestaat uit een trio van speciale kettingen geïnspireerd op enkele van Godiva’s meest geliefde bonbons, van gestreepte truffels met een laagje tot mollige hartvormen gevuld met ganache.
“Voor 2022 voorspelde Le Vian Chocoladediamanten als de obsessie van het jaar,” zei merk CEO Eddie LeVian in een verklaring. “De Godiva x Le Vian samenwerking is onze eerste creatieve interpretatie van de kracht, het plezier en het wonder van chocolade. Deze collectie van verrukkelijke Chocolade Diamanten juwelen…is met liefde gemaakt om dit jaar door alle Valentijnen gesmaakt te worden.”
“De Le Vian collectie bij Kay is een klantenfavoriet met elk jaar nieuwe betekenisvolle lanceringen,” voegde Tonia Zehrer, senior vice president en chief merchandising officer bij Signet Jewelers, het moederbedrijf van Kay, toe in een verklaring. “De Godiva x Le Vian samenwerking is een natuurlijke fit, wie wil er nu geen heerlijke premium chocolade met prachtige juwelen die daarbij passen?”
De lancering gaat gepaard met een reclamecampagne getiteld “The Finer Things“, met verrukkelijke foto’s die de kijker meevoeren naar een overvloedig chocoladebanket.